Rank: Fondator Mesaje : 500 Bani pe Mana: : 1545 Multumiri primite : 5 Data de inscriere : 29/03/2013 Varsta : 26 Localizare : Vanatori
| Subiect: Cum sa adaugi masini tunate in Gamemod Sam Mar 30 2013, 00:12 |
|
| MENTIONEZ: ACEST TUTORIAL NU ESTE FACUT DE MINE , IL POSTEZ DOAR PENTRU A REDUCE DIN INTREBARILE CARE APAR PE TEMA ASTAla inceput: - Cod:
-
new vehicle1; (daca avem doar 1 singura masina de tunat) sau - Cod:
-
new vehicle[x]; (daca avem mai multe masini, x reprezentand numarul de masini care le avem) Acum mergem la OnGameModeInit si dupa { adaugam masinile Primul caz: - Cod:
-
vehicle1 = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // (daca avem doar 1 masina de tunat) Al doilea caz: - Cod:
-
vehicle[0] = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // (daca avem mai multe, urmatoarea masina fiind vehicle[1], vehicle[2] etc...pana la valoarea x-ului de mai sus) Tot ce mai ramane de facut acum este sa adaugam tunningul (Nitro / Spoiler / Paintjob etc..) Pentru primul caz cand avem doar o masina: - Cod:
-
AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro Sau pentru al doilea caz cand avem mai multe masini: - Cod:
-
AddVehicleComponent(vehicle[0], 1010); // Nitro AddVehicleComponent(vehicle[1], 1010); // Nitro Lista cu toate componentele si ID-urile lor o gasiti aici: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_ComponentsCei care nu stiu cum sa adauge componentele: In caz ca nu stiti unde sa scrieti id-ul componentei: - Cod:
-
AddVehicleComponent(numelevehiculului, componenta); |
|